הדמיה ממוחשבת – טכנולוגיה יעילה לשדרוג כל תכנית אדריכלית | AVA STUDIO
43232
post-template-default,single,single-post,postid-43232,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.7,smooth_scroll,elementor-beta,elementor-default,elementor-kit-43265

הדמיה ממוחשבת – טכנולוגיה יעילה לשדרוג כל תכנית אדריכלית

כאשר אתם בונים בית פרטי על קרקע, או דירה בבניין דירות או משרד חדש. התכנון האדריכלי ,הוא השלב המשמעותי שקובע איך תראה התוצאה הסופית והוא מתחיל עוד הרבה זמן לפני שהדחפור הגיע, והקבלן התחיל לעבוד. האדריכל שקיבל את הנתונים הראשוניים ,משקיע לא מעט חשיבה, זמן ואנרגיה, מקצועיות ויצירתיות רבה בתכנון המבנה. התכנון האדריכלי הוא בעל משמעות אדירה להמשך העבודה. זהו הבסיס, על פיו כולם עובדים ומסתנכרנים. על פיו הקבלן יודע בדיוק איך יראה המבנה, מהי חלוקת החללים בתוכו והיכן יהיה כל חדר וכל קיר.

מהי התכנית האדריכלית ?

בדרך כלל בין בעלי המקצוע העוברים על התכניות האדריכליות, ועובדים על פיהן, קיימת הבנה הדדית. המצב שונה לעתים אצל הלקוחות. לעתים ניתן לפגוש לקוחות המתקשים להבין תכנית אדריכלית שנראית להם שרטוטים על נייר, ופחות ברור להם איך זה יראה הבניין במציאות. קשה להם להבין, מה יהיו  הפרופורציות והגדלים של החללים ואיך בדיוק היה המטבח ביחס לסלון ולחדרי השינה והמרפסת. 

אדריכלים לעתים נתקלים בלקוחות מרוצים ביותר בתהליך התכנון ואז כשמתחיל תהליך הבניה, מתחילים להתלבט ולחשוב שוב ולנסות לשנות, מכיוון שיש פער בין מה שחלמו עליו וחשבו שהם מקבלים, ולא הבינו בדיוק מהתכנית איך יראה הבית. 

אז איך מגשרים על הפער ? אז איך מיצרים תכנית שתהיה נהירה וברורה לכולם, הן לאדריכל והן ללקוח, כדי שהדיאלוג בעת תכנון הבית או הדירה, יהיה עניני, פורה ומספק והחלטות יוכלו להתקבל בקלות וביעילות ? 

הדמיה ממוחשבת – כלי טכנולוגי יעיל וחסכוני

היום בתחומים רבים וביניהם, תכנון אדריכלי, ניתן להשתמש בטכנולוגיה נהדרת, החוסכת המון זמן, הסברים ואי הבנות, הפותרת בקלות כל קושי של הלקוחות בהבנת השרטוטים, והיא הדמיה ממוחשבת

מהי הדמיה ממוחשבת ?

הדמיה ממוחשבת של הבית או הדירה או כל בניין או מבנה בתכנון, נעשית בתוכנת מחשב. בעזרת תכנת המחשב ניתן להעביר את התכניות והשרטוט החד ממדי, לעולם הדו מימד ואף לעולם התלת מימד, כלומר התכנה מדגימה במדויק כיצד ייראה הבית, החדרים, המרפסת והשירותים, בפרופורציות המדויקות והנכונות. 

מה היתרונות של הדמיות ממוחשבות ?

כשעובדים עם הדמיות ממוחשבות, קל מאוד לאמוד את התוצאה. המבנה המתוכנן, נראה בעזרת הדמיות ממוחשבות בדיוק כמו שייראה בעולם האמיתי, לכן בכל רגע שמתלבטים, ניתן בקלות לערוך שינויים, ולשפר את המבנה בלחיצת עכבר. 

הדמיות ממוחשבות מונעות טעויות רבות בעיצוב מבנים, וחללים, ובשל כך חוסכות לא מעט כסף. ניתן גם להוסיף אלמנטים נוספים בשימוש בתכנת הדמיות ממוחשבות, אלמנטים כמו תאורה ועיצובים שונים. כשמוסיפים תאורה בעזרת הדמיה ממוחשבת התוכנה מייצרת מצב אמיתי, איך האור הטבעי נכנס אל הבית דרך החלונות, איך תאורה מרכזית מאירה את הסלון או הקירות וניתן לשנות ולקבל החלטות מושכלות לגבי תכנון ועיצוב המבנה בהתאם.

ראו גם: הדמיות תלת מימד | הדמיית מטבח

WordPress › Error

There has been a critical error on this website.

Learn more about troubleshooting WordPress.