הדמיות תלת מימד- שירות נפלא לאדריכלות ועיצוב פנים   | AVA STUDIO
43235
post-template-default,single,single-post,postid-43235,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.7,smooth_scroll,elementor-beta,elementor-default,elementor-kit-43265,elementor-page elementor-page-43235
הדמיות אדריכליות

הדמיות תלת מימד- שירות נפלא לאדריכלות ועיצוב פנים  

טכנולוגיית הדמיות תלת מימד, נמצאת היום בשימוש ובשירות תחומים רבים המקיפים את חיינו. בכל אשר נפנה אנו עשויים לפגוש בטכנולוגיית הדמיות תלת מימד. הטכנולוגיה החדשנית הזאת עוזרת לקבלת החלטות, מייעלת תהליכים, חוסכת משאבים, ואף מייצרת הנאה רבה בחיינו. בתחום הבידור לדוגמא, ניתן לראות בעשורים האחרונים שימוש נרחב ביותר בטכנולוגיית הדמיות תלת מימד בסרטי קולנוע לילדים, גם במשחקי מחשב ביתיים, כמעט כולם היום נעזרים בתכנת תלת מימד, מה שמאפשר לנו לשחק תוך אינטראקציה אמיתית וליהנות מהמשחק כמעט כמו בחיים. 

בתחום הרפואה הדמיות תלת מימד מאפשרות לרופא הנשים לדוגמא, סריקה מדויקת של הרחם ולכל אישה בהריון לראות את התינוק שלה בעודו ברחם בעזרת האולטרא סאונד, חדשים רבים לפני שנולד.  בשירות התחבורה נפוץ היום השימוש בסימולטור נהיגה המתרגל נהיגה והתגברות על מכשולים בכביש מתפתל. 

בתחום האווירונאוטיקה, פרחי טייס לומדים לנווט באוויר על סימולטור טיסה, הרבה לפני שהם עולים אל תא הטייס האמיתי. אין ספור תחומים רבים ומגוונים נוספים נעזרים בתכנת הדמיות תלת מימד, כמו ביטחון, סייבר, מדע, ביולוגיה רפואית ועוד. 

הדמיות אדריכליות בשירות ענף הבנייה

היום מכיר כל אדריכל מנוסה, את הקושי המתגלה לעתים בשלב בו הוא נדרש להסביר ללקוח את השרטוטים והתכנון האדריכלי של הבית, הדירה, המשרד או כל מבנה מתכונן לבנייה. הקושי מתאפיין בדרך כלל בהבנת הלקוח את התוכנית עקב הצורך להמיר שרטוטים של דו מימד למראה של תלת מימד בדמיונו, כלומר הוא נדרש לדמיין את המראה הריאליסטי האמיתי של הבית על סמך השרטוטים המוצגים לו בדו מימד. 

זהו אחד השלבים שלעתים מייצרים עיכוב, לעתים גם חוזרים אליהם לאחר תחילת העבודה מאחר והלקוחות דמיינו משהו אחד בעוד האדריכל והשרטוטים הציעו משהו טיפה שונה.

זהו קושי אמיתי שניתן להתגבר עליו בעזרת מגוון הדמיות אדריכליות. היום ניתן לייצר בעלות לא גבוהה, הדמיות נדל”ן של פרויקטים גדולים בבניה, כמו קומפלקס מבנים ואף שכונות, וגם הדמיות אדריכליות של בתים פרטיים או דירות או משרדים או כל מבנה המצריך תכנון אדריכלי. 

הדמיות אדריכליות הן הדרך היעילה ביותר, הנפוצה ביותר והפופולארית ביותר בשימוש בקרב משרדי אדריכלים רבים בעת תכנון פרויקטים לבניה. 

יתרונות הדמיות נדל”ן 

הדמיות נדל”ן נעשות באמצעות טכנולוגיית תלת מימד והן בעצם קובץ מחשב, דרכו ניתן לראות את המבנה המתוכנן בצורה תלת ממדית ריאליסטית ובפרופורציות הנכונות למראה הריאליסטי של אותו מבנה אמיתי בחיים. כלומר באמצעות הדמיות נדל”ן ניתן לראות במדויק את התוצאה הסופית, את הבית, הדירה, המשרד או כל חלל מתוכנן,  כפי שיראה בעולם האמיתי, הרבה לפני שהקבלן התחיל לעבוד והדחפור עלה על הקרקע.

הדמיות נדל”ן מוצגות על מסך המחשב, ואף מתופעלות באמצעות המחשב, וניתן לשנות אותן בלחיצת עכבר. ואף לקבל מראה חדש של התכנית האדריכלית לאחר הכנסת נתונים חדשים לצורך שינויים. יתרונן הגדול של הדמיות נדל”ן הוא ביצירת דיאלוג יעיל ופורה עם הלקוח, בהבנה הדדית של התכנית לפרטיה, ובקבלת החלטות מושכלות לשביעות רצון הלקוח.

הדמיות תלת מימד בעיצוב פנים

בהדמיות אדריכליות של פנים המבנה, והחלוקה לחללים, ניתן להוסיף עוד הרבה אלמנטים הקשורים לעיצוב פנים הבית. ניתן להמחיש מראה צבע הקירות, לראות איך משתלבת הרצפה, וגם לשנות אם רוצים, ניתן להוסיף ולבדוק תאורה בחללים השונים וניתן גם להוסיף פרטי ריהוט כמו מיטות, ספות, סלון, שולחנות, ארונות ושידות, ובעצם לקבל את מראה הבית השלם על כל חלקיו לשביעות רצונו של הלקוח.

ראו עוד אודות: הדמיית מטבח

WordPress › Error

There has been a critical error on this website.

Learn more about troubleshooting WordPress.